رسم است و مسطلح که ندا سر دهند سیاست کثیف است.آنهائی که این چنین شعار میدهند راهی بیراهه را میپیمایند و قاصرند از گفتن واقعیت که این "انسانهایند" که کثیفند. اگر در نتیجه وجود شخص نیمه کثیفی مانند شاه خمینی رذل و کثیفی پیدا نمیشد آیا ملت مظلوم ما و این انسانهای آواره از رذالتها این چنین سرنوشتی بر ایشان حادث میشد!؟
۱ نظر:
رسم است و مسطلح که ندا سر دهند سیاست کثیف است.آنهائی که این چنین شعار میدهند راهی بیراهه را میپیمایند و قاصرند از گفتن واقعیت که این "انسانهایند" که کثیفند. اگر در نتیجه وجود شخص نیمه کثیفی مانند شاه خمینی رذل و کثیفی پیدا نمیشد آیا ملت مظلوم ما و این انسانهای آواره از رذالتها این چنین سرنوشتی بر ایشان حادث میشد!؟
ارسال یک نظر