۱۳۹۱ مهر ۲, یکشنبه

در حاشیه خروج نام مجاهدین از لیست آخوند پسند آمریکا ( 1 )


بالاخره آمریکای جهانخواری که به چس خوری آخوندها افتاده بود بالا آورد. این اواخر کارش به جایی رسید که هرچه آخوندها خوراک برایش تهیه میکردند آنرا میخورد. بیچاره جهانخواری که یک زمانی ادعای ابرقدرتی اش میشد، نمیدانست یک روزی از این همه خوراکهای جورواجور دست پخت آخوندها رودل میکند و دیگر نخواهد توانست  آنرا فرو بدهد و یا بالا بیآورد. نهایتا مجبور میشود که انگشت  سبابه اش را درون حلقش فرو کند تا با حذف مجاهدین، « لیست ترویستی اش » را بالا بیاورد. مجاهدین برخلاف آنهایی که هنوز به عمد در دهه هفتاد گیر کرده اند، شعارهای دهان پر کن مبارزه با امپریالیسم را بهانه سرزنش مجاهدین کرده اند که: « چرا مجاهدین به دنبال این سناتور و یا فلان سناتور آمریکایی میدوند» فارغ از همه تبلیغات رژیم که در بوق می دمید: مجاهدین برای سناتورها و سخنوران آمریکایی و یا اروپایی پول خرج میکنند، آنها نیز پارالل با همین تبلیغات چوب لای چرخ ماشین مبارزات مجاهدین میگذاشتند تا شاید روزی، روزگاری « عمو سام با خوراک اصلاحات » بتواند با حذف فیزیکی مجاهدین سر « سفره تقسیم قدرت » آش شله قلم کار دمکراسی از نوع کرزای و مالکی بلمبانند. اما آنها از این غافل بودند که حاصل سی و سه سال مبارزه و تجربه دیپلماسی مجاهدین که هوشیارانه پی بردند دیگر فصل شعارهای « ضد امپریالیستی » بعد از فروپاشی شوروی به آخر خط رسیده است. آنها خیلی زود متوجه شدند اگر بخواهند از این بازار بلبشو و هرکی به هرکی که بدون هیچ حساب و کتابی سرت را زیر آب میکنند، سر سالم بدر ببرند، آن هم برای آمریکایی که همه ابزارهای بوجود آوردن « یازده سپتامبر » را در دست و قدرت خودش دارد، مسلما نابود کردن مجاهدین « با مارک تروریستی » اصلا برایش هیچ کاری ندارد. ساده اندیشان چه ساده می نگرند، نمیدانند که پوزه آمریکا را در عرصه دیپلماسی به خاک مالیدن ، چه بسا هزار بار بیشتر از مبارزات ضدامپریالیستی شعاری بها دارد، بله! آمریکا و اروپا را میشود با قوانین دست نوشته خودشان علی رغم تمام دسیسه های شرق و غرب و لابیست های حرفه ای رژیم، کدیور و گنجی، حقی و شاهسوندی به زانو در آورد. این همان کاری است که در عرصه تاریخ مبارزات ایران، فقط یک نفر توانست پوزه انگلیس، امپریالیسم پیر را بر خاک بمالد، و آن شخص کسی جز بزرگ مرد تاریخ ایران دکتر محمد مصدق نبود.

 پیروزی بزرگ مجاهدین بر سیاست مماشات را بر همه دوستداران ایران زمین تبریک میگویم. با آروزی آزادی ایران از چنگال اهریمنان خون آشام.

علیرضا تبریزی

هیچ نظری موجود نیست:

جهان سوم و جهان سومی

"جهان سوم و جهان سومی"  آدرس ثابتی ندارند،  همه جا حضور دارند.  یک صفت شیطانی است ـ یک  رفتار زشت و نکوهیده است  ـ  عملکردشان  نا...