۱۳۹۱ آذر ۱۴, سه‌شنبه

ترویج درس اخلاق توسط پاسدار اکبر پونز!





نویسنده عالیجنابان « سفید و سیاه *» ، ملقب به « اکبر پونز » اخیرا مقاله ای تحت عنوان " برتری اخلاقی اپوزیسیون بر جمهوری اسلامی " همراه با تناول شکر فراوان درسایت آیت الله بی بی سی به رشته تحریر در آورده اند، اگر کسی از سابقه این محصول صادراتی جمهوری اسلامی آگاه نباشد، به دو چیز می اندیشد: نخست اینکه مقاله ایشان شاید یک نوع مسابقه رو کم کنی با احمدی نژاد در زمینه وقاحت در حد تیم ملی که چه عرض کنم، مسابقات جهانی است! یا، او کسی است که در تمام طول و عرض عمرش مرتکب هیچ گناهی نگشته است، و احتمالا اگر شخصیت های والایی همچون دکتر محمد مصدق، مهاتما گاندی، چه گورا، مارتین لوترکینگ، نلسون ماندلا*، امیلیانو زاپتا در قید حیات بودند، در برابر این همه نجابت و صلابت عالیجناب « پونز » خودشان را خیلی کوچک و بی مقدار فرض میکردند.
اما بررسی مقاله ایشان فقط از یک جهت در خور بررسی است، آن هم یکی مثل نگارنده این سطور، از سر تفریح جک های بیمزه او را با کلی نمک و چاشنی برای خنده دیگران تحریر کند.  وگرنه همه میدانند، رژیم آنقدر از این نوع محصولات صادراتی در انبانش دارد که اگر مجاهدین و شورای ملی مقاومت بخواهند وقت خودشان را صرف نوشتن اراجیف اینها کنند، دیگر وقتی برای مبارزه با رژیم پیدا نخواهند نمود. 
قبل از هر چیز، بررسی شخصیت کاذب او بسیار حائز اهمیت است که او در قالب مبارز از نوع نلسون ماندلایی اش که با سلام و صلوات بعد از اجرای رل زندانی سیاسی در درون رژیم، در بسته بندی « کنسرو اپوزیسیون » با تاریخ مصرف نا مشخص برای اهداف مشخص به خارج از ایران صادر شدند. او در بین عوام معروف به اکبر پونز است، که یکی از سوابق مبارزاتی او با بدحجابی محسوب میشود! او شخصا روسری زنان « بد حجاب » را با یک دست  کاملا روی پیشانی زنان بینوا میکشیده و با دست دیگرش اعلامیه حقوق بشررا با پونز به پیشانی آنها فرو میکرده است! آیا حقیقتا چنین شخصی با چنین سوابق مشمئز کننده ای اصلا صلاحیت این را دارد، چپ و راست برایش جوایز مختلف، از کیسه نهادهای فرهنگی و هنری به اوببخشند؟ اما فرو کردن پونز در انظار عمومی احتمالا در مقام قیاس با کارهای پنهانی ایشان که هیچکس به غیراز خودی ها چیزی در این مورد نمیدانند، ساده ترین نوع مبارزه ایشان برای اشاعه اسلام از نوع ارتجاعی در دوران « طلایی امام راحل » محسوب میشود. این را عقل سلیم میگوید: مخصوصا که ایشان بعد از اهدای « قلم طلایی خبرنگاران روسیه » به او، آنرا به استاد بزرگوارش سعید حجاریان که یکی از بنیانگذاران «  وزارت اطلاعات » است، تقدیم میکند! شناختن شخصیت های بی شخصیتی همچون او در عصر ارتباطات حاضر خیلی هم شاق نیست، کافی است که کلمه « اکبر پونز » را در گوگل سرچ کنیم، تا پرونده و سوابق درخشان این موجودات دوزیستی مانند روز بر همه روشن شود.
علی رغم اینکه او سعی نموده است اپوزیسیون اصلی رژیم را رد نماید، معهذا ناخواسته و یا ندانسته نتوانسته است که منکر نظم و قدرت مانور رهبری مجاهدین در سمت و سو دادن مبارزه علیه رژیم در تمام صحنه های مبارزاتی چه در داخل ایران و چه در جامعه جهانی شود. نتیجه خروج نام مجاهدین از لیست ترویستی آمریکا این میشود که بعضی ها مانند او از هول حفظ حلیم سرنگونی می افتند در دیگ آیت الله بی بی سی!

* از ترکیب رنگ سیاه با سفید، رنگ خاکستری حاصل میشود.
* نلسون ماندلا در قید حیات است، متولد 18 جولای 1918 میباشد .

علیرضا تبریزی

۵ نظر:

ناشناس گفت...

جالب بود.
او هم یکی از لکاته های سیاسی زمان ماست که دارد با همان پونز ها پنچر میشود به خصوص بعد از حذف نام سازمان از لیست.

ايمان گفت...

منم از اين مردك خوشم نمياد ولى از مرام و مسلك و ادبيات شما ماركسيست خر مذهبيهاى منافق خلق به حد تنفر بيزارم
هركى تو مرامش زن قرض دادن به رفيق هم رزم و جيره خورى زير شيكم صدام تكريتى حروم زاده و حروم زادگى به حد تفنگ كشيدن روى هموطنش و توانايى نشستن تو اون هرزه خونه و گفتن وقيحانه ايران رجوى ايران رو نداشته باشه از نظر شما جماعت عقب مونده و دگم و زشت رو و ديو سيرت ميشه خائن!
من دشمن جمهورى اسلامى هستم ولى تا حد غارت هست و نيست و جون كثيفتون با شما محاربم
مثل منم زيادن

ناشناس گفت...

نوشته ای بی محتوا و خنده دار .. نه یک هزارم سواد گنجی رو داری و نه توان تحمل یک روز زندان انفرادی رفتنش را !

parvazeparastoo گفت...

من با تمام وجودم حاضرم سواد گنجی را نداشته باشم، تا یکی از القابم « اکبر پونز » نباشد. شاید من نتوانم یک روز زندان بودن در جمهوری اسلامی را تحمل کنم، اما هزار بار مطمئن هستم که او گرچه در زندان بود، اما « او هم » یک روز از شکنجه های شهید علی صارمی ها و دگمه چی ها و ستار بهشتی ها را نمیتوانست تحمل کند!! زندانی داریم تا زندانی!

parvazeparastoo گفت...

ایمان....
در برابر این منطقی که داری، فقط باید سکوت کرد.

جهان سوم و جهان سومی

"جهان سوم و جهان سومی"  آدرس ثابتی ندارند،  همه جا حضور دارند.  یک صفت شیطانی است ـ یک  رفتار زشت و نکوهیده است  ـ  عملکردشان  نا...