۱۳۹۱ مهر ۱۸, سه‌شنبه

آری من یک منافقم

آری من یک منافقم
به زعم خمینی ملعون ز کافر بدترم
گراو مسلمان است
زان چه بهتر، مسلمانی چو او نیستم
گر مسلمانی چو او احساسش ز " هیچ " است
زان چه بهتر، مسلمانی ز جنس او نیستم
مملو از احساسم
اگر چه به زعم او 
منافقی زکافر بدترم 
زان چه بهتر، مسلمانی ز جنس او نیستم

گر راه قدس با هیمه آتش جهل ز کربلا بگذرد
زان چه بهتر، وطن پرستی ز جنس او نیستم
جنگ نعمت الهی اوست
زان چه بهتر، مومنی ز جنس او نیستم
آری من منافقم
فقط به مرگ خمینی موافقم
آروزی جنگ بیست ساله اش بگور برد
زانکه دید امروز من در مهرانم
لاجرعه سرکشید جام زهر آتش بس
به یقینش فردا من در تهرانم
هزاران تهمت به جان خریدم
به زعم او گر من وطن فروشم
زان چه بهتر، وطن پرستی ز جنس او نیستم 
زیرا که من از بهر صلح تنور جنگش گل گرفتم


علیرضا تبریزی

هیچ نظری موجود نیست:

جهان سوم و جهان سومی

"جهان سوم و جهان سومی"  آدرس ثابتی ندارند،  همه جا حضور دارند.  یک صفت شیطانی است ـ یک  رفتار زشت و نکوهیده است  ـ  عملکردشان  نا...