۱۳۹۱ آبان ۱۰, چهارشنبه

کفاشین نعلین قلعه خامنه ای!

ابراهیم نبوی تواب ساز دیروز در دستگاه سلاخی لاجوردی، طنز نویس بی نمک امروز است. کسی که تا قبل از تآتر اصلاحات خاتمی، در رکاب ولایت فقیه نعلین های او را برایش جفت می نمود، در زندان مخوف رژیم از مسئولین دستگاه تواب سازی لاجوردی جلاد محسوب میشد. اکنون نعل عظمای « تریاکین » را وارونه در باب مقاله ای تحت عنوان( حشاشین در قلعه اشرف ) می زند. کولی خوش رقص و بیابانگرد فرصت طلب برای ولایت فقیه مخفیانه درون اسب « تراوا » با خارج شدن نام مجاهدین از فهرست بغایت آخوند پسند آمریکا به عزا داری مشغول است. اما برای توجیه نفی پیروزی مجاهدین آسمان و ریسمان می بافد: " آمریکایی ها یک خرده حسابی با مجاهدین خلق داشتند، یعنی هفت نفر مستشارشان را در زمان خدای قبلی ترور کرده بودند، حالا لابد به جای آن اطلاعاتی خبری خدماتی داده اند وحساب شان صاف شده و حالا دیگرولشان کرده اند به امان خودشان. ولی این به چه ربطی به ما دارد؟ " هر چند هر چه بگوییم که گاو ترور مستشاران نر بوده است، اما ایشان از آنجائیکه خصلت آخوند منشی دارند باز میخواهند بدوشند. هر چه مجاهدین میگویند ترور مستشارها زیر سر شاخه جدا شده از سازمان مجاهدین خلق بوده است، باز آخوند مسلک ها برای نشیندن دوست دارند پنبه های منافع شان را بیشتر در گوششان فرو کنند.


بخش پرونوگرافی مقاله ایشان بیشترش برمیگرد به بیماری از نوع « رساله های خمینی » که عموما مربوط میشود به زیر شکم، علی رغم اینکه ایشان بعد از نمایشنامه اصلاحات خاتمی در نقش اپوزیسیون به اروپا صادر شده اند، معهذا هنوز تفکراتشان درجمهوری اسلامی سیر میکند که بنده دیگر لزومی نمی بینم چرندیات ایشان را در اینجا باز نویسی کنم. چون نگاه ایشان به زن درهمان چهارچوب دستگاه جمهوری اسلامی است.

علیرضا تبریزی

۳ نظر:

ناشناس گفت...

boro bemir

ناشناس گفت...

ابراهیم نبوی خوب و بحق گفت اما پوست شما و ولی فقیه تان مشابه پوست خامنه ای کلفت است و ذره ای بخود نمی گویید شاید کمی هم دیگران درست بگویند.

ناشناس گفت...

ابراهیم نبوی خوب و بحق گفت اما پوست شما و ولی فقیه تان مثل پوست خامنه ای کلفت است و شرم نمی کنید .کمی هم به دیگران حق بدهید شاید کمی آنچه درباره شما می گویند درست باشد و شما به اشتباهات خود پی ببرید. بگویید زنده باد مخالف من تازنده زنده و زنده تر شوید

جهان سوم و جهان سومی

"جهان سوم و جهان سومی"  آدرس ثابتی ندارند،  همه جا حضور دارند.  یک صفت شیطانی است ـ یک  رفتار زشت و نکوهیده است  ـ  عملکردشان  نا...