۱۳۹۷ تیر ۳۱, یکشنبه

دمکراسی یکطرفه!

این کامنت شما نشان از سیاستی دارد که سالها جمهوری اسلامی بدنبال همسایه ستیزی بوده است، چهل سال مرگ بر این و آن گفتن، هنوز برای شما عبرتی نشده است، که گویا اگر فردا شما هم قدرت را در دستتون بگیرید، جا پای جمهوری اسلامی بگذارید جنگ با کشورهای همسایه رو پیشه کنید، خب در این صورت چه فرقی در صورت مسئله جنگ ستیزی رژیم کرده است؟ این اتفاقن نشان میدهد که شما حجاب خانم مریم رجوی را بهانه کرده اید. ک با این کامنت تازه پی بردم به ماهیت جنگ طلبانه و نژادپرستانه شما. شما با این پست نشان دادید که اصلا برای زن برعکس هیچ احترامی قاّئل نیستید، گویا این شما هستی که باید تصمیم بگیرید که یک زن چه استفاده کند و چه نکند!
فعلا که عربستان سعودی با رفرمهایی که در چند ماه اخیر کرده است، نه تنها از جمهوری اسلامی، حتی از شما هم به لحاظ اجتماعی و فرهنگی جلو تر است! وقتی نژادپرست کوردل باشد، حتی دوست ندارد پیشرفت های کشور همسایه را هم ببیند که از خودش جلوتر است از جمله شما که مدعی روشنفکری هم هستید.


علیرضا تبریزی

هیچ نظری موجود نیست:

جهان سوم و جهان سومی

"جهان سوم و جهان سومی"  آدرس ثابتی ندارند،  همه جا حضور دارند.  یک صفت شیطانی است ـ یک  رفتار زشت و نکوهیده است  ـ  عملکردشان  نا...